concierge w Warszawie

Kim jest concierge i czym się zajmuje?

Wiele osób słyszało o zawodzie concierge, jednak nie wszyscy mają pełne pojęcie na temat tego, czym się zajmuje ta tajemnicza postać. Czy jest to tylko kolejny luksusowy dodatek do hoteli, czy też ma on znacznie szersze zastosowanie? Odpowiedzi na te pytania znajduje się w zamieszczonym poniżej artykule.

Kto to concierge? Objaśnienie stanowiska

Concierge, w Warszawie zwany również doradcą lifestyle’u lub personalnym asystentem, to osoba specjalizująca się w zapewnieniu wyjątkowego doświadczenia życiowego swojemu klientowi. Jego głównym zadaniem jest spełnianie wszelkich próśb i zachcianek klienta oraz dbanie o jego komfort podczas pobytu w danym miejscu. Choć przede wszystkim kojarzy się go z pracą w ekskluzywnych hotelach, gdzie zapewnia najwyższej jakości obsługę gościom, rola concierge wykracza daleko poza granice branży turystycznej.

Kim jest concierge? Co jeszcze warto na jego temat wiedzieć?

Concierge to osoba o szerokich horyzontach i znajomościach zarówno lokalnych, jak i globalnych. Posiada niezbędną sieć kontaktów oraz dostęp do różnorodnych usług i atrakcji dla swojego klienta. Niezależnie od tego czy chodzi o rezerwację restauracji w najlepszych lokalach, czy organizację prywatnej lekcji jogi, concierge jest w stanie zrealizować każdą prośbę. Jego głównym celem jest zapewnienie bezstresowego i wyjątkowego pobytu klientowi, a także znalezienie dla niego najbardziej ekskluzywnych rozwiązań.

Concierge – co robi? Czym się zajmuje?

Zakres obowiązków concierge jest bardzo szeroki. Po pierwsze, musi być doskonale zaznajomiony ze swoim miejscem działania – w przypadku Warszawy, musi mieć dogłębną wiedzę na temat wszystkich atrakcji turystycznych oraz najmodniejszych restauracji czy klubów nocnych. To dzięki jego umiejętnościom organizacyjnym i znajomości lokalnego rynku może zapewnić klientowi niezapomniane przeżycia.

Niezależnie od potrzeb swojego klienta, concierge ma za zadanie spełniać ich jak najlepiej i najszybciej. Czy to rezerwacja biletów lotniczych, czy zakup prezentu dla bliskiej osoby – concierge dokładnie analizuje preferencje swojego klienta i dostarcza mu rozwiązania dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.

Podsumowanie

Concierge to osoba o wszechstronnych umiejętnościach organizacyjnych oraz szerokiej sieci kontaktów zarówno lokalnie, jak i globalnie. Jego zadaniem jest dbanie o komfort swojego klienta poprzez realizację wszelkich próśb i zachcianek. Choć zazwyczaj kojarzy się go przede wszystkim z branżą hotelarską, concierge ma również szerokie zastosowanie w innych dziedzinach, takich jak organizacja wydarzeń czy doradztwo lifestyle’owe. W Warszawie można skorzystać z usług wielu kompetentnych i doświadczonych specjalistów, którzy gwarantują najwyższą jakość obsługi i niezapomniane przeżycia dla swoich klientów.

Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalisty, który zajmie się wszelkimi kwestiami, tym samym odciążając Cię z nadmiaru obowiązków i zapewniając większą ilość czasu, który możesz poświęcić na wybrane przez siebie czynności.